Първоначално публикувано от BO
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
свещи за подгряване на антифриз при жтд моторите
Collapse
X
-
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
-
Момци, вие хубаво мерите с ФЕС, ама ...
Първо термометър за сравнение задължително.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеМомци, вие хубаво мерите с ФЕС, ама ...
Първо термометър за сравнение задължително.Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Comment
-
Момчета днес коментирах с един приятел темата, и той ми каза че на колите идващи от Италия в Италия им слагали термостати които отварят на по-ниска температура от нормалните - някъде на 80*! Той ми каза че е карал 2-3 коли от Италия и то не Алфи и всичките били така! И действително моят термостат отваря точно на 80*
Мислите ли че е възможно да е така, защото и друг път съм го чувал това!?
Comment
-
В действителност има такива термостати 100% за опел и фолксваген само че е разглобяем корпуса и се сменя самото "термостатче". За алфа ромео (156 бензин) е цял и нерзглобяем корпус, но пък що да го няма и при нашите дръгели.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Ми най-вероятно е така! Няма логика колата да загрява нормално до 80* и да не мърда повече, а пък при по-топло време да загрява до 90* и нагоре и тогава да си включват перките както се случва при мен! При това положение излиза че термостата си е ОК, но просто не е за нашия климат!
Казваш че при бензиновите 156 термостата е неразглобяем! При дизелите не е ли на същия принцип, или при тях може да се сменя само самия елемент без целия корпус!?Last edited by ivomanev; d.m.y г., 03:14.
Comment
-
Първоначално публикувано от ivomanev Покажи съобщениеМи най-вероятно е така! Няма логика колата да загрява нормално до 80* и да не мърда повече, а пък при по-топло време да загрява до 90* и нагоре и тогава да си включват перките както се случва при мен! При това положение излиза че термостата си е ОК, но просто не е за нашия климат!
Казваш че при бензиновите 156 термостата е неразглобяем! При дизелите не е ли на същия принцип, или при тях може да се сменя само самия елемент без целия корпус!?
Термостата е един.
За да видиш подробности, една термодвойка в антифриза винаги казва доста повече неща от разни приятели каращи 2-3 коли от Италия.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Първоначално публикувано от ivomanev Покажи съобщениеМи най-вероятно е така! Няма логика колата да загрява нормално до 80* и да не мърда повече, а пък при по-топло време да загрява до 90* и нагоре и тогава да си включват перките както се случва при мен! При това положение излиза че термостата си е ОК, но просто не е за нашия климат!
в градски условия при голямо задръстване съм виждал 90то градуса.
То не бяха мнения то не бяха майстори,накрая смених термоса,
продавачът ми предложи такъв дето отваря на 80 и такъв който отваря на 88 и на 95градуда включва 1ва.
Единствения голям плюс беше,че смъкна разхода градския осезаемо.Last edited by tonov; d.m.y г., 21:33.156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon
Comment
-
След кратка справка с текдок, за 1,9жтд 105кс излиза че термостата трябва да е 88градуса, НО в каталога на Евро 07 гледам че има и модел който отваря на 80градуса, така че вероятно повечето от нас нямат проблем ами просто си има 2 модела термостати на 80 и 88градуса.
Дотук с термостатите, темата е съвсем различна по принцип, по скоро бавното загряване на самия мотор и подпомагането му за достигане на оптимална работна температура.
пс И пак казвам, пробвайте първо с термометър и чак тогава търсете проблеми ако има такива.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
Comment