Известие

Collapse
No announcement yet.

свещи за подгряване на антифриз при жтд моторите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
    Не е 80 градуса, а си е 70 градуса.


    Първата чертичка си е 50, втората е 70, третата е 90, четвъртата е 110 и последната е 130.

    Но е всеизвестен факт, че уреда на 156-ците много често не показва коректно. За това се забождаш с една термодвойка в антифриза и гледаш реално какви са показанията.
    Също много по-реално е да гледаш температурата в ЕКУ-то на двигателя и да сравниш с показанието на стрелката, за да видиш с колко те лъже.
    Тоя чаршаф можеше да не го слагаш, предполагам в тая тема всички сме го виждали уреда как изглежда. Дай някаква документация, в която да е написано какви са градусите. Аз на моята кола съм тествал с FES. Признавам с термометър не съм измервал. Има и други колеги, които твърдят същото. Интерсно ми е да видя написано обаче.
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

    Comment


    • Момци, вие хубаво мерите с ФЕС, ама ...
      Първо термометър за сравнение задължително.
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
        Момци, вие хубаво мерите с ФЕС, ама ...
        Първо термометър за сравнение задължително.
        ок, ще стане.
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

        Comment


        • Момчета днес коментирах с един приятел темата, и той ми каза че на колите идващи от Италия в Италия им слагали термостати които отварят на по-ниска температура от нормалните - някъде на 80*! Той ми каза че е карал 2-3 коли от Италия и то не Алфи и всичките били така! И действително моят термостат отваря точно на 80*
          Мислите ли че е възможно да е така, защото и друг път съм го чувал това!?
          Alfa Romeo 156 - 1.9 JTD 100 и не знам си там колко коня

          Comment


          • В действителност има такива термостати 100% за опел и фолксваген само че е разглобяем корпуса и се сменя самото "термостатче". За алфа ромео (156 бензин) е цял и нерзглобяем корпус, но пък що да го няма и при нашите дръгели.
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
            Горе главата, нищо че е празна...

            Comment


            • Ми най-вероятно е така! Няма логика колата да загрява нормално до 80* и да не мърда повече, а пък при по-топло време да загрява до 90* и нагоре и тогава да си включват перките както се случва при мен! При това положение излиза че термостата си е ОК, но просто не е за нашия климат!


              Казваш че при бензиновите 156 термостата е неразглобяем! При дизелите не е ли на същия принцип, или при тях може да се сменя само самия елемент без целия корпус!?
              Last edited by ivomanev; d.m.y г., 03:14.
              Alfa Romeo 156 - 1.9 JTD 100 и не знам си там колко коня

              Comment


              • Първоначално публикувано от ivomanev Покажи съобщение
                Ми най-вероятно е така! Няма логика колата да загрява нормално до 80* и да не мърда повече, а пък при по-топло време да загрява до 90* и нагоре и тогава да си включват перките както се случва при мен! При това положение излиза че термостата си е ОК, но просто не е за нашия климат!


                Казваш че при бензиновите 156 термостата е неразглобяем! При дизелите не е ли на същия принцип, или при тях може да се сменя само самия елемент без целия корпус!?
                Ами най-вероятно не е така.
                Термостата е един.
                За да видиш подробности, една термодвойка в антифриза винаги казва доста повече неща от разни приятели каращи 2-3 коли от Италия.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Comment


                • Първоначално публикувано от ivomanev Покажи съобщение
                  Ми най-вероятно е така! Няма логика колата да загрява нормално до 80* и да не мърда повече, а пък при по-топло време да загрява до 90* и нагоре и тогава да си включват перките както се случва при мен! При това положение излиза че термостата си е ОК, но просто не е за нашия климат!
                  За бензинките нямам инфо но на моята печка същите симтоми,
                  в градски условия при голямо задръстване съм виждал 90то градуса.
                  То не бяха мнения то не бяха майстори,накрая смених термоса,
                  продавачът ми предложи такъв дето отваря на 80 и такъв който отваря на 88 и на 95градуда включва 1ва.
                  Единствения голям плюс беше,че смъкна разхода градския осезаемо.
                  Last edited by tonov; d.m.y г., 21:33.
                  156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                  KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                  Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                  Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                  Comment


                  • След кратка справка с текдок, за 1,9жтд 105кс излиза че термостата трябва да е 88градуса, НО в каталога на Евро 07 гледам че има и модел който отваря на 80градуса, така че вероятно повечето от нас нямат проблем ами просто си има 2 модела термостати на 80 и 88градуса.
                    Дотук с термостатите, темата е съвсем различна по принцип, по скоро бавното загряване на самия мотор и подпомагането му за достигане на оптимална работна температура.

                    пс И пак казвам, пробвайте първо с термометър и чак тогава търсете проблеми ако има такива.
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                    Горе главата, нищо че е празна...

                    Comment

                    Working...
                    X